Saturday 12 May 2012

Dreaming


Assalamualaikum . Alhamdullilah Terima Kasih Ya Allah kerana memberi saya merasai hidup di bumi ini . Saya harap umur saya panjang . Amin :) Kelmarin aku mimpi sorang budak ni , aku mimpi yang die pindah kelas masuk kelas 1 jujur . Yang buat aku macam ERRR , bile die pindah kelas , aku menangis . Apakah ?! Aku pon tak tahu kenape aku nangis . Aku rase macam bile die pindah kelas aku mcm kehilangan seseorang dalam kelas tu . Padahal aku dengan die just kawan . Aku takut kalau aku ade perasaan dekat die . Aku taknak ade persaan dekat die cause nanti aku akan rasa jealous-jealous ni . Tak suka lahh . Back to the topic , and bile die dah pindah kelas tu aku macam taknak belajar n macam-macamla . I don't know why ? okey secara jujurnye die lelaki . Nama die takperlu kot . Aku rase maybe korang dah tahu kot . Btw tolonglah jangan salah faham eh . This is just what i dreamed . okey ? Hmm so kalau ade cerita lagi aku update eh ? *angkatkening* okey byebye . Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment